תפריט נגישות

רב"ט יובל חלמיש ז"ל

יובל חלמיש
בן 19 בנפלו
בן חנה וישראל
נולד בחולון
בכ"ה באייר תשמ"ח, 12/5/1988
התגורר בחולון
התגייס ב-25.7.2006
שרת בחטיבת כפיר, חיל רפואה גדוד לביא
נפל בעת מילוי תפקידו
בכ"ח בסיון תשס"ז, 14/6/2007
מקום נפילה: מוצב סוסיא
באזור יהודה ושומרון
מקום קבורה: חולון
הותיר: הורים, אח - טל ואחות - מיקי

קורות חיים

יובל נולד בחולון ב-12.5.88 כ"ה באייר תשמ"ח בעיר חולון לאמא חנה ואבא ישראל. אחיו טל אחותו מיכל, בוגרים היו ממנו ב-15 שנה לערך. היתה ביניהם מערכת יחסים מופלאה של אהבה והערכה הדדית למרות הפרש הגילים.

מטבע הדברים שבבית הוא היה תמיד במרכז, והוא דאג להיות במרכז גם בהמשך כשהלך לבי"ס לתיכון ולצבא.

יובל ידע שיוכל להשיג ולהגיע לכל מטרה שיציב לעצמו בזכות קסמו בזכות כשרונו ולפעמים תוך כדי התעלמות מכל מי ומה שיכול לעצור בעדו. בינוניות היתה ממנו והלאה.

הוא למד בבית הספר היסודי בן צבי, המשיך בחטיבת הביניים בבית הספר למדעים ואומנויות הרצוג. למד במגמת מחשבים בחטיבה העליונה בקוגל ובנושא זה הצטיין ועשה בגרות מורחבת 15 יחידות.

הוא רצה להיות לוחם והתאמן רבות לקבל כושר מתאים. גויס לצה"ל ב-25.07.06 לגדוד "לביא" שבחטיבת "כפיר".

כאן המקום לצטט את מפקדו:

"יובל, זכרונו לברכה, שירת כלוחם בפלוגת אוגוסט 06, בתפקיד מקלען. הוא היה לוחם בכל מאודו ובלט בתרגילים, בפעילות המבצעית, בכוח הרצון ובהתגברות על הקשיים בהם נתקל במהלך שירותו בצבא. יובל היה אהוב מאוד על חבריו אשר מספרים כי נהג להשתובב, להצחיק ולשמח. יובל רקם מערכות יחסים ייחודית עם מפקדיו, אשר הלכו שבי אחר תכונות הלוחם שבו והיכולת שלו להתמסר כולו למען המשימה. הוא היה מאותו קומץ חיילים שבחר לעשות שירות משמעותי מתוך אמונה בצדקת הדרך, להיות לוחם ולהגן בגופו על אזרחי מדינת ישראל".

יובל נהרג ביום חמישי, כ"ח בסיוון תשס"ז, 14.6.07, בעת מילוי תפקידו במוצב סוסיא אשר בדרום הר חברון. הותיר אחריו את הוריו חנה וישראל, את אחיו טל ואחותו מיקי.

יובל היה בן יקר אוהב ואהוב והוא איננו.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה