תפריט נגישות

רס"ל בוריס שיבר ז"ל

בוריס שיבר
בן 27 בנפלו
בן גולדה ופליקס
נולד בברית המועצות
בכ"א בתמוז תשכ"ח, 17/7/1968
התגורר בחולון
התגייס ב-1985
שרת במשטרת ישראל - מחוז ת"א מרחב אילון
נפל בעת שירותו
בכ' בכסלו תשנ"ו, 13/12/1995
מקום קבורה: חולון
חלקה: 8, שורה: 3.
הותיר: הורים, אשה, שני ילדים ואח

קורות חיים

בוריס שיבר נולד בעיר צ'רנוביץ בברית המועצות ב-17/7/1968. הוא היה ילד בריא. ב-21/11.1971 עלu ארצה, סבא וסבתא, זוג הורים ושני ילדים, גרי בן 15 ובוריס בן 3.

בשנת 1972 סייnu אולפן ועברו להתגורר בחולון. אביו של בוריס הסתדר בעבודה ואמו התחילה את לימודיה במכון להכשרת עובדים סוציאליים בתל אביב. שני הילדים נקלטו בבית ספר ומעון, והסבא והסבתא עזרו בטיפול בילדים.

בוריס היה ילד עירני, קצת שובב וחברותי, ונקלט טוב במעון. הילדים במעון ובחצר ביתנו אהבו לשחק איתו, ותמיד היו לו הרבה חברים, שאהבו להיות במחיצתו. הוא היה ילד שמח.

בגיל 6 הוא התקבל לבית ספר בשער האריות בחולון והיה תלמיד מן השורה. עם סיום בית הספר היסודי התקבל לבית הספר הימי במכמורת - זה היה חלומו ורצונו. עם סיום כיתה י"א עזב את בית הספר והחליט שבגרות הוא יעשה לאחר השירות הצבאי.

התגייס לצבא והיה חייל ממושמע, גאה בשירותו הצבאי. כשסיים את שירותו הצבאי, רצה להיות שוטר. הוא עבר קורס שוטרים והתחיל את שירותו כשוטר במשטרת חולון.

בינתיים התחתן עם אביבה בת גילו. הזוג התגורר בחולון ונולדו להם שני ילדים שהם כיום (2002) בני 8 ו-14.

בוריס היה בעל ואבא דואג ומסור למשפחתו. במשטרה הוא זכה ליחס של הערכה וכבוד. היו לו חברים טובים,במשטרה ומחוצה לה. הוא אהב טיולים והצגות וחגג בשמחה את חגי ישראל. היה נעים להיות במחיצתו.

הקשר עם הוריו היה חם. הוא דאג להם, התעניין בחייהם ועזר להם. היה בן מסור ולבבי. לצערנו הוא נלקח מאתנו בטרם עת, אחרי מחלה קשה, והשאיר אותנו עם לב שבור, ורק תמונות וזכרונות שנשארו לנו.

בוריס אהב לעזור לאזרחים במצוקות שונות. הוא היה אומר שתפקידנו לטהר את בני החברה. הוא היה בן 27 במותו, אך הספיק לעשות הרבה למענם של אנשים.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה