תפריט נגישות

טוראי ולדימיר זאב יוניס ז"ל

ולדימיר יוניס
בן 22 בנפלו
בן רעיה ורפאל
נולד בברית המועצות
בב' באייר תשי"ח, 22/4/1958
התגייס ב-פברואר 1977
שרת בחיל הלוגיסטיקה בקו"ם 377
נפל בעת שירותו
בכ"ז בניסן תש"מ, 13/4/1980
מקום נפילה: תל אביב
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: חולון
הותיר: הורים ואח - יריב

קורות חיים

בן רעיה ורפאל, נולד ביום ב' באייר תשי"ח (22.4.1958), בברית-המועצות. ולדימיר למד שמונה שנים בעיר הולדתו, וכאשר עלה לארץ עם משפחתו בשנת 1973 התקבל לפנימיית "נעורים" בכפר ויתקין ולמד שנתיים מכונאות מטוסים. עד לגיוסו עבד ולדימיר כמלצר בתל-אביב.

ולדימיר גויס לצה"ל בתחילת פברואר 1977. לאחר הטירונות הוכר ולדימיר כלוחם חי"ר, ואחר-כך עבר קורס מש"קי תחזוקה והוצב כנגד אפסנאי ביחידה. לבסוף הוא הוצב כמש"ק רישום בבסיס קליטה ומיון. תהליך השתלבותו של ולדימיר בחיי הצבא היה איטי וקשה, אך כאשר הגיע ליחידתו האחרונה החל תופס בה עמדה וקנה לעצמו חברים ואוהדים. הוא ביצע את תפקידו בלא בעיות משמעת. ולדימיר היה שקט, יעיל, דייקן ומסור לעבודתו, וביצע כל משימה שהוטלה עליו לשביעות רצון מפקדיו.

לפני מועד שחרורו מהשירות הסדיר, ביום כ"ז בניסן תש"מ (13.4.1980), נפל ולדימיר בעת שירותו והובא למנוחות בבית-העלמין הצבאי בחולון. הוא השאיר אחריו הורים ואח - יריב.

במכתב התנחומים למשפחה השכולה, כתב מפקדו : "בנכם היה סמל, דוגמה ומקור מופת ליצירת עבודה מסורה באווירה הטובה ביותר, שיכול כל אחד מאיתנו לאחל לעצמו. הוא נתגלה כחייל האוהב לעזור לזולת. בשקט ובצנעה ביצע את תפקידו מעל ומעבר לנדרש. על תכונותיו אלה אהבוהו והוקירוהו כל חבריו וידידיו הרבים ביחידה".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה