תפריט נגישות

רב"ט גיא (גאיוש) אברמובסקי ז"ל

גיא אברמובסקי
בן 20 בנפלו
בן דליה ודב
נולד בתל אביב
בח' בניסן תשל"ג, 10/4/1973
התגורר בבת ים
התגייס ב-ספטמבר 1991
שרת בחיל המודיעין חטיבת המחקר
נפל בעת מילוי תפקידו
בח' בשבט תשנ"ג, 29/1/1993
מקום נפילה: מחנה הקריה
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: חולון
הותיר: הורים ושתי אחיות - רוני ורחל

קורות חיים

בן דליה ודוב. נולד ביום ח' בניסן תשל"ג (10.4.1973) בתל- אביב. גיא נולד פג-קטן, שקט, ורגוע. בילדותו היה שקט, חייכן, שלו ונוח כדי כך שלא אחת מצאו עצמם בני המשפחה המודאגים סרים אל מיטתו, לוודא כי שלום לו. גיא התחיל את לימודיו בבית-הספר היסודי 'יצחק שדה' בבת ים, שם התגלה כילד שקדן ומתמיד, בעל כוח רצון ונכונות לעבוד ולהשקיע ללא ליאות.

בשנת 1984 העתיקה המשפחה את מקום מגוריה וגיא עבר ללמוד בבית-הספר 'יגאל אלון' בבת ים, שם סיים את לימודיו היסודיים. את לימודיו התיכוניים עשה גיא בבית-הספר 'אורט מילטון' במגמת מיכניקה, והוא המשיך לגלות אותה שקדנות והתמדה שאפיינו אותו. בתקופה זו גילה משיכה לתחום המחשבים, הוא הרבה לבלות מול המחשב הביתי והתנדב לעזור בתחום המחשבים במתנ"ס 'מרכז הילד' בבת ים, תחילה במסגרת מחויבות אישית בתיכון 'אורט מילטון'. הוא המשיך בהתנדבות זו גם בתקופת הצבא ולפניה. במקביל החל גיא לעסוק באופן אינטנסיבי בתחומי הספורט האהובים עליו - קארטה, משחקי כדור (בעיקר כדורסל) ובניית הגוף. גם בתחום זה באו לידי ביטוי תכונותיו המיוחדות ונחישותו להמשיך ולהצליח. למרות שסבל ממחלת האסטמה, הוא לא נרתע מפעילות גופנית מאומצת ולא הסכים לראות עצמו מוגבל מבחינה כלשהי. אהבתו של גיא היתה נתונה גם למוסיקה. הוא תיכנן לעסוק בתחום זה לאחר שחרורו, כמו גם להתחיל בלימודים אקדמיים. גיא היה אהוד על חבריו וסחף את סביבתו בחוש ההומור המיוחד שלו ובצחוקו המתפרץ וחסר המעצורים.

בספטמבר 1991 גויס לצה"ל והוצב בחיל-המודיעין. חבריו מספרים, שכוח הרצון וההתמדה איפיינו את גיא, שראה בתפקידו שליחות והיה נכון תמיד לסייע לחבריו. ביום ח' בשבט תשנ"ג (29.1.1993) נפל גיא בעת מילוי תפקידו.

הוא הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי בחולון. השאיר אחריו הורים ושתי אחיות - רוני ורחל.

יחידתו הוציאה לאור חוברת המנציחה את זכרו.

במכתב תנחומים למשפחה השכולה כתב מפקדו: "את גיא נזכור כולנו כחבר, כשבת צחוק קבועה מרחפת על פניו והוא נכון תמיד לסייע, לעזור ולהטות שכם".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה