תפריט נגישות

רס"ב רון משיח ז"ל

לזכרו של רון

משיח / גדי ברקאי

אלבום תמונות

18.8.06

משיח האדם - סבלנות, כבוד, הערכה לכל אדם סביבו באשר הוא, שקט, סובלנות, חברות אין סופית.
זה רק חלק מתכונותיך כאדם שהצלחתי להכיר ממך,
מאדם מרשים לראות איך הצלחת לדבוק בכל אלו בכל זמן ומקום, גם כשיש לחץ בעבודה, וגם כשקצת עצבניים, אף פעם לא וירתרת על לחיצת יד של 'גבר' (כזו שתמיד הבליטה את כף היד המאסיבית והסדוקה מהרבה עבודה במסוק), על ל התעניינות כנה בשלומי, במה אני עוסק עכשיו. זה לא עניין של מה בכך לטעמי ומעיד המון על היותך אדם (!!!) מעל לכל דבר אחר.
אזכור את מסירותך בעבודה, את דבקותך והמקצועיות הבלתי מעורערת, אתה האדם מבחינתי המתאים ביותר לטיסות מבחן לאחר ביקורת מחזורית או ביקורת ביניים. בסבלנות, קפדנות, מקצועיות ונינוחות בסוף נשימיש את המסוק, גם אם זה אומר 5 או 6 טיסות מבחן ועם כל מיני תקלות קטנות ומעצבנות שצצות תוך כדי.
אזכור את אהבתך לטיסות, את החדווה לטוס ולהיות שותף בחוויה האוירית. איך דחפת את עצמך ולא הפסקת לנדנד לביבי שישים אותך על הלוח כדי שתשלים את שעות הטיסה שנותרו לך עד קבלת סיכת 1000 שעות טיסה ביסעור.
יש משהו שמנחם אותי בסיום הטרגי הזה שאני יודע שלך הוא חשוב ומשמעותי: סיימת את דרכך בטיסה שכה אהבת ועוד בפעילות מבצעית משמעותית שכל כך חיכית לה, ועוד על מסוק שהיכרת אותו כל כך והקדשת לו כל כך הרבה שעות על הקרקע וגם באויר (053), ויחד עם חברים טובים ולוחמים יקרים מהטייסת.
משיח - נזכור אותך תמיד, כאדם, חבר וכלוחם, אני מבטיח לך שנמשיך בעבודה בטיסותינו בוודאי כפי שהיית רוצה שנעשה.
יהי זכרך ברוך.
סיוון והמשפחה - ליבי איתכם, מחזק ואוהב.

גדי ברקאי

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה