תפריט נגישות

סמל דורון לב ז"ל

רשימות לזכרו

הספד טל כושר - חבר ילדות

אלבום תמונות

אח יקר.
אני עומד מולך יחד עם כל החברים ואני בטוח שאתה שומע אותנו בוכים וליבנו נעקר מתוכנו ואתה מרחף מעלינו.
אנחנו כבר כמה ימים יושבים יחד. כולנו פה יחד: אלכס, ניר, ואדים, תומר, גרשון, אורן, אלון ואני. מתי בפעם האחרונה ראית את כולנו ביחד? רק ביום רביעי האחרון שהיית בבית אמרת לי "איפה כולם? לאן הם נעלמו? למה הם לא יושבים יותר ביחד בשכונה?". אז הנה, דורון, בשבילך כולנו פה. ביקשת ואנחנו באנו.
אני עוד זוכר את הזמנים שהיית ילד קטן עם צמה כאילו זה היה אתמול ואיך פתאום בן יום גדלת ועלית על מדים כדי להגן על כולנו וכדור אחד לא יפסיק את מלאכת השמירה שלך. אתה תמשיך לשמור עלינו מלמעלה.
דורון, אני רוצה להגיד לך תודה. תודה על חמש עשרה שנים יפות של חברות נפלאה, הקרבה, כיף ואהבה שנתת לי, כשמך "מתנה" זכינו במתנה נפלאה.
תודה! תודה שהיית לידי בתקופות הכי קשות, ובזמנים שהייתי צריך כתף להישען עליה. תודה על הבטחון שנתת לי ועל הידיעה שאתה תמיד עומד מאחורי וששום דבר לא יכול לשבור את הקשר החזק שבנינו.
אתה השארת בחיים שלי ריק שאף אחד אחר לא יוכל למלא.
בשבילי אתה אף פעם לא תהיה רק העבר, אתה תמיד תהיה העבר, ההווה והעתיד.
אני נזכר עתה בכל הדברים הקטנים והזמנים הטובים שעברנו יחד. במשחקים בפארק, בשוקו והלחמנייה שאחרי האימון, על הצחוקים שאיתך ביחד אף פעם לא היו חסרים והצחוק המתגלגל שתמיד היה על פניך. אני במיוחד מתגעגע להרגשה הטובה של שמחה, שלוה ובטחון שמתלווה לידיעה שיש לי חבר כל כך טוב כמוך. אתה לוקח איתך את כל הסודות הכי קסומים שלי. תמיד ידעתי שהסודות שלי שמורים איתך לעד, בתוכי ידעתי שתיקח אותם איתך לקבר. אבל למה עכשיו????????
יש שיר ששר שרון זריאן שאומר: "געגועים לך חבר / הלב כואב, לא מעכל / החברים אותך עוד אוהבים / ובליבם אתה חסר / איך זה שפתאום ביום הכל נגמר / הלב נדם, החדר קר / בליבי לנצח לא אשכח / לא אשכח אותך / אח יקר". כל כך אהבתי את השיר הזה, אבל אף פעם לא האמנתי שאצטרך להקדיש אותו לך.
כל מה שאמרתי עד עכשיו אלו מילים אך אין לי דרך אחרת להביע את הכאב בו אני נמצא. תמיד אזכור אותך! אתה היית ותשאר החבר הכי טוב שלי והיום אני לא רואה איך מישהו יכול למלא את מקומך בחיי.
תודה.

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה