תפריט נגישות

רב"ט מזי גרגו ז"ל

מזי גרגו
בת 19 בנפלה
בת אורלי וניסים
נולדה בחולון
בי"א באייר תשמ"ד, 13/5/1984
התגוררה בחולון
התגייסה ב-4.5.2003
שרתה בחיל האויר
נפלה בעת מילוי תפקידה
בי"ב באלול תשס"ג, 9/9/2003
מקום נפילה: צריפין
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: חולון
הותירה: הורים, אחות - עדי ואח - בן

קורות חיים

מזי נולדה ב-13.5.1984 בבי"ח הקריה בתל-אביב, תינוקת יפהפייה כחולת עיניים וחייכנית. מזי נולדה לאחר 5 שנים של טיפולים קשים וגרמה אושר רב בבואה לעולם.

כבר בגיל שנתיים, כשהלכה לראשונה לגן שושי, התגלה כשרונה במתמטיקה כשידעה לחשב ללא בעיה תרגילים במאות ובאלפים.

ביה"ס היסודי בו למדה מזי היה 'ביאליק' שבחולון, כששם התגלתה האמביציה הגדולה שלה להצליח ולהיות תמיד ראשונה, מזי הצטיינה בכל התחומים בהם עסקה, הייתה לה מוטיבציה אדירה להצליח. היא השקיעה שעות רבות כדי לקבל ציונים מעולים והשמחה הרבה שלה לאחר קבלת הציונים הללו מעידים על כך.

בנוסף לחריצותה ושאפתנותה מזי הייתה גם ילדה מאוד מקובלת ואהובה על חבריה וחברותיה וזה בזכות טוב ליבה ורצונה התמידי לעזור לאחרים, דבר הניכר בכך שבמהלך העלייה לחטיבת הביניים "קוגל" כולם ביקשו להיות ב"כיתה של מזי". כשהייתה צריכה לבחור ביה"ס תיכון עמדו לפניה אפשרויות רבות בזכות ציוניה הגבוהים והיא בחרה במגמת המחשבים בבי"ס "אורט" חולון מפני שחשבה שזה מקצוע שיקדם אותה ויבטיח לה הצלחה בעתיד.

בתיכון היא הצליחה מאוד, במשך 3 שנים קיבלה מזי תעודות הצטיינות רבות וסיימה אותה עם 43 יחידות בגרות מהם 15 יחידות במחשבים כשהממוצע בתעודת הבגרות שלה היה 105. לאחר התיכון המשיכה ללימודי י"ג בבי"ס שם היא קיבלה תעודת טכנאית מחשבים.

ב-4.05.2003 התגייסה מזי לצה"ל ולאחר שבועיים של טירונות היא התקבלה לקורס הפעלת מערכות מחשב שבממר"מ (השלישות שבר"ג). מזי התגאתה מאוד בעובדה שהתקבלה לאחד הקורסים היותר יוקרתיים בממר"מ, היא השקיעה ימים ולילות בשלושת חודשי הקורס כדי לעבור אותו בהצטיינות, אפילו כשהייתה חולה וקיבלה גימלים היא העדיפה להגיע לקורס וללמוד. את הקורס סיימה בהצלחה כמפעילת מערכות מחשב וגם עודדה ותמכה בחבריה לקורס שמדי פעם נשברו ורצו לפרוש.

בסיום הקורס היא שובצה לחיל האוויר לבסיס שבצריפין. ברעיון הפתיחה עם מפקד יחידה 180 הוא התרשם ממנה כחיילת חדורת רצון לתרום, חרוצה ויסודית. היא קיבלה תפקיד נבחר בצוות ניטור ובקרה בתחום תשתיות מחשוב.

מזי הספיקה לשרת בתפקידה פחות מחודש, אבל בחודש זה היא השתלבה בתפקיד בהצלחה מרובה גם מבחינה חברתית וגם מבחינה מקצועית.

בתאריך 9.9.2003, היום השחור והנורא, בדרכה לביתה, הגיעה מזי לתחנת האוטובוס שבשער יפו שבצריפין, האוטובוס בדיוק סגר את הדלת והנהג סירב לפתוח אותה, באותו הרגע דיברה מזי עם אימה אורלי בטלפון ואמרה - "אוי שיט הנהג לא פתח לי" ודקה אחרי אירע הפיצוץ שקטל את חייה של מזי. מזי השאירה אחריה אם אורלי שאליה הייתה קשורה בלב ובנפש ולה השאירה כל בוקר מכתב אהבה, אב ניסים, אחות בת 18 - עדי ואח בן 13 - בן.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה