תפריט נגישות

אירינה אוסדצ'י ז"ל

אירינה אוסדצ'י
בת 18 במותה
בת ברוניסלבה ובוריס
נולדה באוקראינה
בי"ג בסיון תשמ"ג, 25/5/1983
התגוררה בחולון
חללת פעולת איבה
בי"א בסיון תשס"א, 1/6/2001
מקום אירוע: תל אביב - דולפינריום
מקום קבורה: תל אביב - ירקון
הותירה: הורים

קורות חיים

אירינה, בת ברוניסלבה ובוריס, נולדה בלוגנסק שבאוקראינה בי"ג בסיוון תשמ"ג (25.05.1983). למדה בבית הספר היסודי "26" שבעיר הולדתה.

המשפחה עלתה ארצה בחודש אוגוסט 1997, והתיישבה בחולון. אירינה למדה בתיכון על-שם חיים הרצוג בחולון. היא נודעה כ"נשמה טובה" בין חבריה. יופייה הניכר, "בלונדינית עם עיניים כחולות כשל דוגמנית" נאמר עליה, לא קלקל מעולם את אופייה העניו והאדיב.

אירינה הייתה בראש ובראשונה אדם אחראי, נערה ביישנית ושקטה שאהבה מאוד לכתוב שירים ולשמוע מוזיקה בכל הסגנונות. כן אהבה לטפל בבעלי חיים, ובבית הייתה לה כלבה שהיא אילפה.

אירינה אהבה את החיים ואת יפי החיים. עבדה בחנות פרחים בחולון והרבתה לשמוח ולכייף בחברת משפחתה ובחברת חבריה הרבים. היא המתינה בכיליון עיניים לשירותה הצבאי, וקיוותה לשפר את שליטתה בשפה העברית ולהיות יום אחד מתורגמנית או עיתונאית.

בערב שישי י"א בסיוון תשס"א (01.06.2001), שבוע לאחר יום הולדתה ה– 18, עמדה אירינה בתור לדיסקוטק "דולפי", הסמוך לדולפינריום ששכן בחוף הים של תל אביב, יחד עם חברותיה. סמוך לחצות התפוצץ מחבל-מתאבד פלסטינאי שהגיע למקום ונצמד לתור. בפיגוע זה נפצעו רבים ו– 21 בני אדם נרצחו, בעיקר צעירים וצעירות שטרם מלאו להם 18 שנה. בין החללים הייתה גם אירינה.

אירינה הייתה בת 18 במותה. הותירה הורים. היא הובאה למנוחת עולמים בתל אביב, בבית העלמין ירקון.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה