תפריט נגישות

רב"ט אורן ויקרס ז"ל

אורן ויקרס
בן 20 בנפלו
בן דינה ואילן
נולד בגבעתיים
בי"ג בחשוון תשל"ד, 8/11/1973
התגורר בחולון
התגייס ב-אוג' 92
שרת במשטרה הצבאית
נפל בעת שירותו
בכ"ב בחשוון תשנ"ד, 6/11/1993
מקום קבורה: חולון
הותיר: הורים

קורות חיים

בן דינה ואילן. נולד ביום י"ג בחשוון תשל"ד (8.11.1973) בגבעתיים. אורן היה בן יחיד להוריו, ילד שקט, חביב ומקובל, יפה, גבה קומה ומאיר פנים. אורן למד בחולון, לשם עבר להתגורר עם משפחתו.

החל ללמוד, בבית-הספר היסודי "רביבים" וסיים לימודיו בבית-הספר התיכון "מקווה ישראל", במגמה הביולוגית, כשבידו תעודת בגרות מלאה. אורן היה תלמיד טוב, גילה כשרון בלמידת השפה האנגלית ושלט בה היטב. הוא הקדיש זמן רב למחשבים ולתוכנות ורכש מיומנות גבוהה בנושא זה. לקראת סיום לימודיו בבית-הספר התיכון הפגין רצינות והקדיש את כל זמנו להכנה לבחינות הבגרות ואכן סיימן בהצלחה.

שאפתנותו ניכרה גם בכך שלבחינה במתמטיקה ניגש פעם נוספת על מנת לשפר את הציון, דבר שעלה בידו ובהצלחה רבה. אורן ניהל אורח חיים ספורטיבי יומיומי. הוא התעמל, רץ, היה שחיין טוב, למד קאראטה במשך מספר שנים, רכב על אופניים בטיולים משפחתיים ושיחק היטב טניס.

הוא התוודע למוסיקה קלסית ויכול היה לשבת שעות ולהאזין ליצירות של מוצרט, המלחין האהוב עליו. אורן אהב לקרוא ספרות יפה וספרי מדע פופולרי. אורן היה שקט, חביב מאוד ומקובל למדי. כשהיה בן שש התגרשו הוריו והוא גר לסירוגין אצל שניהם. פעמים אחדות ביקר בחו"ל, הן מטעם בית-הספר, במשלחת נוער לצרפת והן עם אביו, ליוון, רודוס, ספרד, פורטוגל ורומניה.

אביו מספר שאורן אהב את הנסיעות הללו והיתה זו הנאה לנסוע עמו, משום שהיה בעל אופי נוח ולא היה מפונק כלל. בחופשותיו מן הלימודים, ואחר-כך מן הצבא, היה עוזר לאביו בעבודתו, בחלוקת סחורה ובגביית תשלומים. הוא היה להוריו בן מסור וחבר.

אורן גויס לצה"ל במחצית אוגוסט 1992 והוצב לחיל המשטרה הצבאית. לאחר אימוני הטירונות, ולאחר שהשתלם בקורס שוטרים צבאיים, הוצב ליחידת החיל באיזור המרכז כשוטר צבאי. להערכת מפקדיו, ביצע אורן את תפקידו היטב והיה חייל שקט ומנומס, מקובל על כל חבריו, רציני ושקול.

ביום כ"ב בחשוון תשנ"ד (6.11.1993) נפל אורן בעת שירותו, בתאונת דרכים. הוא הובא למנוחת עולמים בבית העלמין הצבאי בחולון. בן עשרים היה בנופלו. הותיר אחריו הורים.

במכתב תנחומים למשפחה כתב מפקדו: "אורן שירת כשוטר צבאי ביחידה למעלה משנה. את תפקידו זה ביצע היטב ובמסירות הראויה לציון. הוא התבלט מאוד באופיו הנוח והחברותי תוך גילוי תרבות של נועם הליכות, ענווה ויושר אישי. הוא היה אהוד ומקובל מאוד בקרב מפקדיו וחבריו ליחידה".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה