תפריט נגישות

סמל חן ספי רותם ז"ל

חן רותם
בת 20 בנפלה
בת טובה ושלום
נולדה בראשון לציון
בכ"א בסיון תש"מ, 5/6/1980
התגייסה ב-9.12.98
שרתה בחיל הקשר והתקשוב מצל"ח 6800
נפלה בעת שירותה
בכ"ו באדר א' תש"ס, 3/3/2000
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
הותירה: הורים, אח ואחות

קורות חיים

חן נולדה ביום 5.6.1980 בשעה 11.35 לפני הצהריים בבי"ח וולפסון בחולון.

חן נולדה בת בכורה לטובה ולשלום רותם. כשנולדה חן נקראה בשמה המלא ספי-חן רותם, השם ספי היה על שמו של דוד של אביה סרן יוסף דירהלי ז"ל שנהרג בעת היותו קצין בצה"ל בקרב בקונייטרה שברמת הגולן בשנת 1972. בהיוולדה היתה חן בת בכורה, ומצד אביה נכדה בכורה, נינה בכורה ובת נין בכורה, סבתא רבא שלה שהיתה באותה עת בת כשמונים ובחיים, נקראה חנה, ומכאן החלק השני של שמה חן (הוא השם שאותו אהבה ובכל מקום נקראה חן - במסמכים הרשמיים עדיין נשאר שמה ספי-חן).

בתיה"ס בהם למדה חן הם: כיתות א-ג - בי"ס יסודי "ניב" חולון; כיתות ד-ו - בי"ס יסודי השרון כפר סבא; כיתה ז - חט"ב כפר סבא; כיתה ח - בי"ס יסודי אמירים חולון; כיתות ט-י"ב - בי"ס תיכון קרית שרת חולון.

מגיל צעיר מאוד הרגישה חן רצון עז ללמדו שירה וריקוד. מאז גיל 3 למדה חן בחוגים לג'ז, ריתמיקה, מחול ובלט. המשיכה אל עולם התנועה ואל עולם המוסיקה היתה בכל רמ"ח אבריה. חלומה הגדול היה להיות זמרת.

חן השתתפה בחוגי ג'ז והופיעה במסגרת תהלוכות יום העצמאות בכפר סבא במשך ארבע שנים. השתתפה בקטע סולו במסיבת הסיום של ביה"ס היסודי, הופיעה בקטע ריקוד שאותו פיתחה ועיצבה בעצמה בערב שורשים שנערך בחטיבת הביניים. כמו"כ השתתפה ולמדה בחוג לדרמה בלהקת צעירי כפר סבא.

בביה"ס התיכון קרית שרת, למדה חן במסגרת מגמת המוסיקה של ביה"ס והשתתפה במקהלת ביה"ס. במסגרתה אף נסעה לכנס מקהלות בגרמניה בשנת 1997.

חן למדה פיתוח קול בקונסרבטוריון העירוני בת"א והמשיכה את לימודי פיתוח-קול אצל דלית כהנא. במקביל הופיעה בלהקת צעירי בת ים.

עם גיוסה לצבא שירתה חן כצפטי"ת בחיל הקשר עד ליום מותה, במסגרת שירותה הצבאי השתתפה בקטעי שירה בטקסים שנערכו בבסיס. במקביל לשירותה הצבאי למדה חן פסיכולוגיה ותקשורת באוניברסיטה הפתוחה.

חן גילתה עניין בתחומים של הרוחניות והמיסטיקה ולמדה נומרולוגיה, רייקי ופרחי באך.

חן נפצעה קשות בפיצוץ גז בביתה ביום 28.2.2000 בשעה 04.30 לפנות בוקר. נפטרה ביום 3.3.2000 והיא בדיוק בת תשע עשרה שנים ותשעה חודשים.

חון הותירה זוג הורים טובה ושלום ושני אחים צעירים ממנה, אחיה שי, ואחותה הצעירה מעיין.

את רגעיה האחרונים של חן בבית החולים שיבא, תל השומר, ביחידת הכוויות, ליוו חום ואהבה של ההורים, נשיקות, בכי וחיבוקים וברקע התנגן לו הדיסק של ריטה עם מילות השיר תפתח חלון. אלו היו המילים שליוו את חן ביציאת נשמתה מגופה ברגעיה האחרונים. בטקס שנערך לזיכרה היה שיר זה השיר שסיים את הטקס עם חום ואהבה, דמעות מרגשות והמון געגוע של למעלה מ-200 איש שחשו מחדש את הפרידה מחן עם השיר תפתח חלון.

ביום השנה העברי הראשון לפטירת, בכ"ו אדר התשס"א, 25.3.2001 נערך ערב לזיכרה בבית יד לבנים בראשון לציון.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה