תפריט נגישות

סמל שאול שאתי ז"ל

שאול שאתי
בן 20 בנפלו
בן נדרה ומשה
נולד בבאר יעקב
בט' בניסן תש"כ, 6/4/1960
התגורר בחולון
התגייס ב-אוגוסט 1978
שרת בחיל האויר יא"א 22
נפל בעת שירותו
בכ"ו באב תש"מ, 8/8/1980
מקום נפילה: ישראל
מקום קבורה: חולון
הותיר: הורים, אח ושתי אחיות

קורות חיים

בן נדרה ומשה, נולד ביום ט' בניסן תש"ך (6.4.1960) בבאר-יעקב. הוריו, עולים מעירק, התגוררו במעברת באר-יעקב. לאחר מכן, הם עברו לאבו-כביר ושם התחנך שאול, תחילה בבית-הספר היסודי "ברנר" ואחר בבית-הספר היסודי "גורדון" שבחולון. את לימודיו התיכוניים עשה שאול בבית--ספר המקצועי "הולץ" בתל-אביב, במגמת מכשור ובקרה על מטוסים. ציוניו בבית-הספר היו מעולים, והוא השלים את לימודיו בהצטיינות. מגיל צעיר התמסר שאול לספורט, ג'ודו, קרטה וכדורסל. בשעות הפנאי שלו, היה מצייר בשמן ציורי נוף ופורטרטים. בבית-הספר התיכון היה שאול פעיל בגדנ"ע. הוא היטיב לכתוב חיבורים, והיה לו סגנון אישי מיוחד. מורתו נהגה לקרוא בכיתה את חיבוריו, כדוגמה לכתיבה יפה. הוא אהב לקרוא ספרים, והיה בקי בתנ"ך. נער שקט היה שאול, מופנם, מנומס מאוד, רציני, חרוץ, וכיבד את הזולת.

אחרי גמר לימודיו בבית-הספר התיכון, הוא השלים את לימודיו בבית-הספר הטכני של חיל-האוויר בחיפה בנושא מכשור מטוסי יירוט.

באוגוסט 1978 התגייס שאול לצה"ל, ושירת בחיל-האוויר. הוא התקדם בעבודתו, וביוני 1979 עלה לדרגת רב"ט.

בקיץ 1980 חלה שאול במחלה אנושה, ואושפז בבית-החולים. הוא נפטר ביום כ"ו באב תש"ם (8.8.1980). בן 20 שנים הוא היה במותו. שאול הובא למנוחות בבית-הקברות הצבאי בחולון.

לאחר מותו הוא הועלה לדרגת סמל.

שאול השאיר אחריו הורים, אח ושתי אחיות.

מפקד יחידתו כתב עליו להוריו: "שאול היה חייל ממושמע, שקט ומסור ביותר לתפקידו. תוך כדי שירותו, הוא עשה מאמצים רבים לשלב קליטתו בעבודה במסגרת תפקידו וסיוע למשפחתו, לה הייתה נתונה דאגתו הרבה".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה