תפריט נגישות

טוראי יחזקאל לוי עבדה ז"ל

יחזקאל לוי
בן 20 בנפלו
בן לואיזה ודניאל
נולד בחולון
בד' באב תשי"ד, 3/8/1954
התגורר בחולון
התגייס ב-מאי 1973
שרת בחיל כללי יש"ל 886
נפל בעת מילוי תפקידו
בג' בתמוז תשל"ד, 22/6/1974
מקום נפילה: ישראל
מקום קבורה: תל אביב - קרית שאול
הותיר: הורים, שלושה אחים ואחות

קורות חיים

בן דניאל ולואיזה. נולד ביום ד' באב תשי"ד (3.8.1954) בחולון. למד בבית-הספר היסודי 'בן-צבי' שבחולון. מחמת מצבה הכלכלי של משפחתו נאלץ לנטוש את בית-הספר, בתום לימודי-החובה ולצאת לעבוד כדי לעזור בפרנסת הבית. בתחילה עבד במפעל למוצרי-פלסטיק, אך משנוכח שסיכויי-קידומו אפסיים וסיפוק רב אינו מוצא בעבודה, עזב את בית-החרושת והתחיל לעבוד בעבודות צנרת ונגרות. בימים עבד ובערבים למד כדי להרחיב את ידיעותיו ולהשתלם במקצועו. יחזקאל אהב מאוד את עבודת הנגרות והיא הפכה אצלו גם לתחביב. הוא היה חבר בחוג לנגרות במועדון 'לזרוס' שבחולון ושם הירבה לבנות דברים שונים בעץ, כגון: דוברה, מטוסים וכיו"ב. הוא גם הקדיש זמן לתחביב אחר - איסוף בולים ומטבעות - ונהג לעיין בהם ולסדרם באלבומים, לפי נושאים וארצות. יחזקאל היה נער שמח וחברותי. הוא הרבה להתרועע עם חבריו בשכונה ותמיד היה עליז ומאושר בחברתם. סמוך למועד גיוסו לצה"ל עבר קורס-נהיגה קדם-צבאי.

יחזקאל גויס לצה"ל במחצית מאי 1973. לאחר הטירונות הוצב לפיקוד ההדרכה ושם שימש כנהג. הוא היה חייל טוב וממושמע. כל תפקיד שהוטל עליו השתדל לבצע באורח מושלם. הוא היה אהוב על חבריו ומפקדיו ביחידה בזכות אופיו החברותי, טוב-לבו ונכונותו לעזור תמיד לזולת.

ביום ב' בתמוז תשל"ד (22.6.1974) נפל יחזקאל בעת מילוי תפקידו. הובא למנוחת-עולמים בבית-העלמין הצבאי שבקרית-שאול. השאיר אחריו הורים, שלושה אחים ואחות.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה