תפריט נגישות

רב"ט ורג'יניה טחאן ז"ל

ורג'יניה טחאן
בת 19 בנפלה
בת ג'ולייט ואהרון
נולדה בבאר יעקב
בג' באדר תש"כ, 2/3/1960
התגייסה ב-יולי 1978
שרתה בחיל האויר יא"א 22
נפלה בעת שירותה
בג' בסיון תשל"ט, 29/5/1979
מקום נפילה: נס ציונה
באזור מרכז הארץ והשפלה
מקום קבורה: חולון
הותירה: הורים, ארבעה אחים ושלוש אחיות

קורות חיים

בת ג'ולייט ואהרון, נולדה ביום ג' באדר תש"כ (2.3.1960) בבאר-יעקב. כשעברו הוריה לגור בחולון החלה וירג'יניה ללמוד בבית-הספר היסודי "סירקין". אחרי שסיימה שמונה כיתות, היא עברה ללמוד בבית-ספר פרטי פקידות ומסחר. היא סיימה כיתה י', ויצאה לעבוד כפקידה בחברת החשמל, וירג'יניה,היתה בת מסורה ונאמנה להוריה ולאחיה, מלאת שמחת חיים ותמיד היה לה חיוך על פניה. היא ידעה להצחיק בני אדם ולקחת הכול בקלות, כאשר אדם ישב לידה, הפכו הצחוק והחיוך לחלק טבעי מהשיחה שלהם. וירג'יניה ידעה להושיט עזרה לכל אדם קרוב ורחוק, גם אם לא התבקשה לכך, היא פנתה בנימוס למבוגרים וגם לקטנים.

ביולי 1978 התגייסה וירג'יניה לצה"ל, עברה אימוני טירונות והוצבה לקורס נהיגה. אחרי שסיימה את הקורס, היא הועלתה לדרגת רב"ט ושירתה כנהגת ביחידתה.

ביום ג' בסיוון תשל"ט (29.5.1979) יצאה וירג'יניה לחופשה מאושרת. בשעות הערב היא נסעה כטרמפיסטית במכונית אזרחית. ליד נס-ציונה התנגשה המכונית במשאית, ווירג'יניה נהרגה בתאונה. בת 19 שנים היא הייתה במותה.

היא הובאה למנוחות בבית-הקברות הצבאי בחולון. וירג'יניה השאירה אחריה הורים, ארבעה אחים ושלוש אחיות.

מפקד יחידתה כתב עליה למשפחתה: "בתפקידה כנהגת הייתה מסורה לעבודה, ותמיד סייעה לאחרים. היא שמרה על מצב רוח מרומם ועליזותה השרתה אווירה טובה על הסובבים אותה".

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה