תפריט נגישות

סמ"ר יוסף יוסי ברוך ז"ל

יוסף ברוך
בן 23 בנפלו
בן לינדה וניסים
נולד בתל אביב
בי"ח בכסלו תשכ"א, 7/12/1960
התגייס ב-1978
שרת בחיל האויר ביס"ט
נפל בעת שירותו
בכ"ה בטבת תשמ"ד, 31/12/1983
במלחמת שלום הגליל
מקום קבורה: חולון
הותיר: אשה ובת, הורים ואח

קורות חיים

בן לינדה וניסים. נולד ביום י"ח בכסלו תשכ"א (7.12.1960) בתל-אביב. הוא למד בבית-הספר היסודי "ביאליק" והיה פעיל בחיי החברה, חביב ומקובל על חבריו. לאחר שסיים את בית-הספר היסודי עבר לבית-הספר המקצועי "שבח", שבו למד מסגרות והצטיין בלימודיו. אחרי שתי שנות לימוד עבר לבית-הספר "אונים" בכפר-סבא ועבר קורס קדם-צבאי בן שמונה חודשים, במכונאות אחזקה. את לימודיו המקצועיים סיים בבית-הספר הטכני של חיל-האוויר בחיפה.

בשנת 1978 התגייס לצה"ל. אחרי תקופת טירונות קצרה בבית-הספר הטכני, הוצב בבסיס חיל-האוויר בנגב, ושרת כאיש ציוד ואחזקה בטייסת. מנעוריו התברך בכשרון פיסול ומלאכת יד. יוסף ידע להתגבר על בעיות טכניות ולאלתר פתרונות. בטייסת שלו היה מוכר כאדם המוצא פתרון לכל תקלה טכנית. על תקופת שירותו בחיל-האוויר סיפרו חבריו ביחידה: "הוא לא היה שייך לנקודת עבודה מסוימת, אלא פעל בכל רחבי הבסיס. ידו היתה בכל. היה שקט ונחבא אל הכלים, ואת המוטל עליו מילא בדייקנות ובמסירות". את שירותו הסדיר סיים כסמל. בשנת 1981 התחיל לשרת בצבא הקבע, הצטיין בתפקידו ועלה לדרגת סמל ראשון. באותה שנה הכיר בבסיסו את החיילת ירדנה, התחתן אתה והקים משפחה בבאר-שבע. כעבור שנה נולדה בתו.

ביום כ"ה בטבת תשמ"ד (31.12.1983) נפטר לפתע בביתו לאחר מחלה קצרה, בן 23 היה במותו. יוסף הובא למנוחות בבית-הקברות הצבאי בחולון. השאיר אחריו אשה, בת, הורים ואח.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)
בניית אתרים: לוגו חברת תבונה