תפריט נגישות

טוראי מני שמן ז"ל

דברים לזכרו

קורות חייו מאת אחיו אלעד

אלבום תמונות

מני נולד ביום שני 19/12/1983 בבי"ח וולפסון בחולון. מני הבכור של מירי וחי שמן. אמא מירי החליטה לטובת הילדים להשאר בבית ולגדל את הילדים ללא מטפלת כדי שלא יהיו ילדי מפתח ותמיד יהיו מטופחים ונקיים.
בתקופת הילדות של מני התגוררה המשפחה ברמת-הנשיא בבת ים. כעבור כמה שנים הצטרפו למשפחה ולמני עוד 3 אחים, אורן, אלעד וקורל. מני למד בביה"ס יסודי "הרצל" בבת ים. בסיום כיתה ח' מני עבר ללמוד בביה"ס תיכון "מלטון" בבת-ים וסיים בהצלחה במגמת אלקטרוניקה ומחשבים. כשהיה מני בכיתה יא' עברה המשפחה להתגורר בדירה גדולה יותר בחולון.
מני היה ילד אהוב על המורים והתלמידים ותמיד היה צנוע וביישן, אהב לעזור לחברים והיה ילד מקובל מאוד. אהב לשחק כדורסל, ובכיתה ו' החל להעניין במחשבים והחל להתפתח בכיוון המחשבים. מני היה יושב שעות ליד המחשב והיה עוזר לחברים וגם לאנשים שאפילו לא הכיר דרך האינטרנט. מני תמיד אמר שהוא יהיה כמו בייל גייטס וחבריו לכיתה כינו אותו "האנלייזר".
מני התגייס לצבא ב-19.8.02 ואת הטירונות עשה ב"זיקים" באשקלון, מני אמר שהטירונות היא חוויה לכל החיים. לאחר הטירונות עבר מני לחיל החימוש בבה"ד 20 בצריפין לקורס של מאחזק תחמושת. מני רצה להתקדם בצבא ולהגיע לקצונה ולתרום את הידע שלו במחשבים. בתקופת הקורס נשלח מני עם עוד חיילים לשמירה בצפון ושם קרתה תאונת אימונים ביום חמישי, 10.10.02, מני נפצע קשה מאוד בראשו והיה מאושפז מחוסר הכרה במשך ארבעה שבועות בבית החולים רמב"ם בחיפה וכל המשפחה היתה לידו ולא עזבה אותו ותמיד היתה בתקווה שמני יבריא ויחזור הביתה להוריו ולאחיו שכה אהב.
אך דבר זה לא קרה ומני נפטר ביום רביעי בלילה בתאריך 6.11.02 בשעה 21:00. המשפחה נותרה כואבת ופגועה והאובדן כל כך גדול שאי אפשר להתגבר, וכל יום שעובר רק מקשה על המשפחה והגעגועים למני רבים. כל צלצול של טלפון מקפיץ את כולם בתקווה שמני מתקשר ובכל יום שישי בארוחת הערב הכסא של מני נשאר ריק ומיותם. דמותו עומדת תמיד לנגד עינינו ואי אפשר לשכוח.
מני, חיוכך המקסים טמון בעפר, שוב לא ירנין צחוקך את חיינו, החלל שהותיר מותך בקירבנו כפצע פעור זועק בליבנו.
יהי זכרך ברוך לעד. אמן!!!
ת.נ.צ.ב.ה

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה