תפריט נגישות

סלומון שוקרן ז"ל

מכללת לזלי קולג'

שלוחת LESLEY UNIVERSITY מנוהלת ע"י עמותת "פרויקט ישראל של מכון האמנויות". זוהי עמותת מלכ"ר שהוקמה בשנת 1980 ע"י בוגרי LESLEY COLLEGE (ארה"ב), במטרה לקדם את נושא הטיפול בהבעה ויצירה (EXPRESSIVE THERAPIES) בישראל. העמותה הקימה את המכון לטיפול בהבעה ויצירה ובשיתוף עם LESLEY COLLEGE פיתחה תוכנית ייחודית להכשרת מטפלים בהבעה ויצירה. העמותה החלה את פעילותה ברמת אביב.
במהלך השנים הפך מקצוע הטיפול בהבעה ויצירה להיות מוכר ומבוקש ביותר בקהילות החינוכיות - טיפוליות - שיקומיות, ובמקביל נוספו מסלולי לימוד חדשים המשלבים את האמנויות בתחומי ההנחייה, הבריאות והחינוך. התרחבותה של אוכלוסיית הסטודנטים ואופן העבודה באמנויות, המחייב מרחב יצירה גדול ואולמות מרווחים, חייבו מעבר לקמפוס חדש.
הפתרון ההולם נמצא בפארק שיאים 2000 באזור התעשייה ע"ש ספיר, ובשנת 1996 עברה השלוחה למשכנה החדש. החללים בתוך מבני התעשייה הותאמו לצרכים הייחודיים, של כיתות ואולמות רחבי ידיים המאפשרות פעילות אמנותית על כל סוגיה ומורכבויותיה.
בקמפוס השלוחה לומדי מידי שנה כ - 500 סטודנטים במסלולי לימוד המכשירים את בוגריהם לקריירות מקצועיות מגוונות ולתפקידים שהם מן המורכבים ביותר בחברה של ימינו - עבודה עם אנשים.

כתובת האתר באינטרנט:
http://www.wellesley.edu/

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה