תפריט נגישות

רב"ט מאיר טלבי ז"ל

מפרי עטו

מכתב לעדינה

אלבום תמונות

26.3.58
לעדינה שלום רב!

קיבלתי את המכתב שלך לפני שבוע בערך וכמובן לוקח לי קצת זמן לענות כי בכל רגע כאן עושים הרבה פעולות מסובכות ושונות, עד שיש זמן פנוי מוציאים את הנשמה.
אל תחשבי שאנחנו מרגישים את עצמנו כאסירים יש מורל גבוה ואני "מבסוט חאלס".
באימונים אני לא מתקשה אני פשוט לא קיבלתי שום דבר בהפתעה לא רק מבחינה תיאורטית אלא גם מבחינה מעשית. להפך, אני מאסף קבוע במחלקה שיש לי שני תפקידים כבר וכו' וכו' תארי לך להיות מאסף אחרי כל חבר'ה במסע של 15, 25 ק"מ יש אצלנו חבר'ה שלא רצו לפני הצבא ק"מ בבת אחת ופתאום הם צריכים לרוץ 8-6 ק"מ בלי חגור ועם חגור למרות הכל יש לי סיפוק, רק כמובן משתוקקים לצאת אבל אי אפשר להוציא את האף בלי רשות, כך שצריכים להתאפק חזק חזק.
היום קבילתי מכתב מציונה ודוב הם כותבים שיגמרו כבר את השנה בעברון היות והם מחכים לביקור החסידה וכדאי לקבל את הביקור במשק. אני מקווה שאת מבינה למה אני מתכוון.
בפסח נקבל חופשה מ-4-1 ימים ואולי גם לא נקבל לליל הסדר אז אני נוסע למשק ואח"כ הביתה, במשק לא הייתי מזמן שיצאתי לצבא ובבית הייתי כבר פעם תכף שהתגייסתי בשבת הראשונה.
בקשר למכתבים תדעי שאצלי מנהג לא להחזיר מכתב עד שאני לא מקבל תשובה שאף אחד לא ישוויץ שאין לו זמן אמנון כבר חודש שלם לא ענה לי ואני כבר אתן לו מנה טובה בכל אופן תמסרי ד"ש ליגאל ויפה ולאימא, אני מחכה ממנה למכתב תשובה ותסבירי לה טוב את הנ"ל.

מאיר

בניית אתרים: לוגו חברת תבונה